fredag 4 februari 2011

Kevins inlägg var bra, men...

Hejhej igen dagboken, jag mår bra!
Vi började vår dag med att försöka väcka Magnus i två timmar, när vi äntligen fick liv i liket hade han kinesat i 14h, 21-11.
Vi drog ut i backen och möttes av ett kallt klimat, typ -10... Vi cruisade runt lite, latjade lite och kollade såklart in parken, som var hård men inte isig. Acceptabelt!
Kusinerna ville åka lite mer, när jag drog hem vid 14tiden för att valla brädor (3st totalt). Det var svinmysigt, knäckte en burk och lyssnade lite på musik. Ångesten i det hela är att jag vet att imorrn måste skiten sicklas, FUCK THAT.
Kussarna kom tillbaka, vi knäckte ett dussin öl, kickade tillbaka och njöt av livet... Det var nu dagen på riktigt tog en vändning, jag bestämde mig för att bättra på min frisyr med lite 90tal (understatement; SVINMYCKET) och klippa in BBG loggan på sidan utav huvudet. Magnus tog på sig uppgiften och precis som med Bollässåsen igår överträffade han alla förväntningar!
Nu ska vi sleva i oss lite käk och sen fortsätta med ölen för att senare attackera spriten. Soffi Propp kanske joinar.. för övrigt är hennes blogg rätt beige...?





Jobbar hårt

Så blev det, BBG

2 kommentarer:

  1. hahaha men snälla snälla, Kevin har fläta och du skaffar helikopterplatta?

    SvaraRadera
  2. BOOM , all day wit it BBG !

    SvaraRadera