torsdag 3 februari 2011

Dagens Äventyr...

Gänget; Bataleon Fun.Kink US 153, Gnu Park Pickle 153, Salomon Salomonder 148

Idag kom Magnus, Kevins kusin, upp till oss här i vårt mansion. Tur då vi verkligen behövde en frisk fläkt (Jag stod över Kevin med en kökskniv natten till idag, och funderade på att avsluta leken...). Kl 08.19 imore anlände Magnus med tåget, vilket i sin tur ledde till att vi var i backen ovanligt tidigt.
Eftersom att mina nya boots anlände igår, så var det självklart dags för att köra dem idag, inte helt utan pina måste jag tillägga, då det tog mig iaf 4h i backen innan jag kommit fram till hur hårt jag ville dra åt dem för att hitta balansen mellan bra stöd och blodcirkulation i fötterna...
Backarna var riktigt mysiga idag, mjuka landningar också! Vi körde till liftarna stängde.
Efter att ha svängt förbi bolaget, coop och posten så återvände vi till lägenheten med öl, brännvin och en ny snowboard.
Magnus kickade styles och flashade skills när han rörde ihop en riktigt råflådig Pasta Bollnäs, all credd åt honom!
Nu dricker vi öl och funderar över vad nästa steg blir...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar