onsdag 2 februari 2011

Idag har det snöat, i ca 10minuter. Det är nollgradigt.


Jag och Kevin (KC) har skaffat iPhone applikationer idag, som låter oss mäta hastighet, så imorrn tänkte vi alltså slå 100 Km/H på våra små parkbrädor.

Efter backen så kom vi tillbaka och hittade ett paket på golvet i hallen *ding*, innehållande kevins nya hjälm, ett på posten*ding ding* innehållande min nya jacka, och slutligen ett på Ago Mitt I Åres kontor *ding ding ding*, vilket innehöll mina nya boots. Kul och roligt!
När vi ändå var ute och halkade runt passade vi på att köpa mjölk. Ett tag funderade jag på att gå till systembolaget och skaffa lite Carlsberg Export och en flaska Sailors Vodka. Relativt snabbt insåg jag att det ändå är en promenad, med en relativt dryg backe inblandad, så utan att ens nämna det för Kevin skrotade jag ideén. Tur nog kommer hans kusin och hälsar på imorgon, så han får springa dit och fixa skiten, kalla det hyra.

I övrigt har Kevin spenderat kvällen med att pokea så många han bara kunnat via min Facebook, Soundtracket var självklart pokerface. Humor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar