måndag 14 februari 2011

Kyla och vind etc...


De förflutna dagarna har det varit kallt, alltså SVINKALLT. Det har dock vart okey eftersom att det varit vindstilla, men bara för det så började det blåsa igår, alltså RÅBLÅSA.
Nu idag när jag begav mig upp på berget med Niclas var det alltså isigt, kallt, och blåsigt som fan... Efter 2 laps genom railparken och ett igenom träparken var kroppen helt avdomnad och jag drog hemåt.
Efter att ha åkt upp i olympia insåg jag snabbt att det inte fanns någon som helst snö att tala om kvar i backen, så jag tänkte "i skogen borde det ju ligga kvar riktigt bra". Sagt och gjort, in bland träden och pumpa helt okey powpow, för att efter ett par minuter råkrocka med en stubbe eller rot eller något under snön och flyga in i en gran med röven först och huvudet neråt.
Stannade upp och kollade mig omkring, detta var vad jag såg!
Eyegazm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar